Waar gaat de tijd!?

12 mei 2019 - Kentville, Canada

Alweer half mei!? De tijd vliegt zo snel voorbij, nog maar 1,5 maand en dan vlieg ik weer terug naar Nederland. Ik weet nog niet zogoed of ik daar nou echt naar uit kijk. Ik heb het zo erg naar mijn zin hier en ik wil zeker nog niet weg!

De afgelopen maand is ook weer voorbij gevlogen, het begint steeds mooier weer te worden, en ja 15 graden is warm hier in Canada!! Vorige maand nog uitgebreid pasen gevierd, heel veel gegeten maar vooral ook heel gezellig.

De voorbereiding voor Prom gaat ook beginnen, al verschillende haarstijlen uitgeprobeerd en volgende week gaan we bloemen uitzoeken. Ik heb er zoveel zin in maar dat betekent ook dat het einde bijna in zicht is.

Dan heb ik hier in Canada natuurlijk ook gewoon koningsdag gevierd, oranje shirt en zelfgemaakte tompoucen, Hema kan nog wat van mij leren!! Nouja het leken meer op saucijzenbroodjes maar goed, ze smaakten wel heel lekker!

Ik werd ook uitgenodigd om als internationale student atleet onze school te representeren. Het was een heel fancy dinner. Iedereen was chic gekleed en we kregen heel lekker eten. Het was echt een grote gebeurtenis dus ik was ook wel heel trots dat ik werd uitgenodigd!

Met Geraldine ben ik ook nog een dagje naar Halifax geweest, helaas regende het op die dag een beetje maar het was wel weer een hele leuke dag!

Met de internationale studenten hebben we ook nog wat leuke dingen gedaan, een kampvuur met s'mores en hotdogs en vorige week zijn we met zijn alle naar een Maple syrup farm geweest. Echt Canadees weer! Voor moederdag zijn we vandaag naar de dierentuin geweest en ik kan mijn Canadeese big 3 afstrepen, een eland, een bever en een beer gezien!

Er komen nog heel veel leuke dingen aan maar dat komt de volgende keer wel weer! Nu veelste druk om te genieten van mijn laatste 1,5 maand! Kijk alle foto maar ;)

1. Wiecher:
    12 mei 2019
    Hoi Kim,

Geniet van de komende tijd. Een fantastische ervaring die je leven alleen maar rijker maakt en daarna is het altijd fijn om ook weer Nederland te ontdekken.

Alvast veel plezier voor de prom, ook dat zal vast een hele leuke ervaring zijn.

Liefs,
    Wiecher & Melissa
  2. Denis:
    He lieve Kim,

Ook al horen we veel verhalen van je, kijk elke keer weer uit naar een nieuwe blog van je!! En vooral al je foto's, je straalt nog steeds van oor tot oor!!
    Je laatste weekjes.... wij kijken er naar uit om jou weer te zien en vooral jou in jouw omgeving daar te zien, maar kan mij voorstellen dat jij nog niet veel zin hebt om naar huis te komen....hoewel er hier in Nederland ook weer heel veel leuke dingen op je staan te wachten!! Hoef eigenlijk niet te zeggen dat je de laatste weken extra moet genieten want dat heb je de hele periode al gedaan... maar toch geniet en straal....tot gauw
    Dikke kus pappa, mamma en Fleur
  3. Opa en oma:
    Hi lieve Kim,
    Eigenlijk hoeven wij niets meer te zeggen want papa heeft de juiste woorden geschreven.
    Je hebt in Canada vast een onuitwisbare indruk gemaakt met je creativiteit en ook bij de sportactiviteiten zo te zien. liefs en helaas voor jou, tot gauw
  4. Kitty:
    13 mei 2019
    Hai!! Geniet nog volop van de laatste weken, wat gaat de tijd tot hard!!! Wat zullen je ouders opkijken van je groei!!!! Je mag super trots zijn op jezelf dat je bijna niet meer terug wilt!! Hoe anders dan in de aanloop waarin alles spannend was.
    Veel liefs! Enjoy!!
    😘Kitty
  5. Wendy:
    15 mei 2019
    Nou, die tompoucen/saucijzenbroodjes van je wil ik ook wel eens proeven :-)
    Weer veel mooie dingen beleefd en herinneringen gemaakt. Op naar de finale, je prom. Kun je eindelijk je jurk aan!
    Op Pinterest staan ook altijd leuke ideeën voor je haar, maar dat wist je vast al.

Fijne dag!
    Liefs, Wendy