Daar gaan we dan!

31 augustus 2018 - Almere, Nederland

Morgen zit ik dan eindelijk in het vliegtuig, morgen ben ik dan eindelijk in Canada!
Wat heb ik er toch ontzettend veel zin in maar wat begint het nu toch spannend te worden.
Vandaag zal ik bezig zijn met de laatste dingen in mijn koffer stoppen, een ontzettende klus want er is zoveel wat ik mee wil maar gewoon niet mee kan.

De afgelopen week heb ik al van veel mensen afscheid moeten nemen, ik wil iedereen even bedanken voor alle super lieve cadeautjes en lieve berichtjes!

Vanaf morgen begint het avontuur dan echt en ik beloof jullie allemaal op de hoogte te houden!

1. Megan:
    31 augustus 2018
    Spannend moppie. Heel veel plezier en ben benieuwd naar al je avonturen ♥️
  2. Jolanda:
    we gaan je volgen
  3. Dirk:
    31 augustus 2018
    Kim nogmaals veel plezier daar aan de overkant van de oceaan en maak er een mooie tijd van. Tante Tony en oom Dirk.
  4. Wilma:
    31 augustus 2018
    Lieve Kim, morgen afscheid nemen zal best lastig zijn, maar in Canada staat je een warm welkom te wachten! Een hele goeie reis en we kijken uit naar je verhalen. Knuffel!
  5. Diana:
    Veel plezier Kim!
  6. Stefanie:
    31 augustus 2018
    Heel veel plezier, Kim!! En sterkte morgen op Schiphol!! Ik zal t komende jaar je moeder af en toe even lekker knuffelen! :-P Liefs, Stefanie
  7. Mirelle:
    31 augustus 2018
    Spannend zeker maar wat stoer! Heel veel plezier en dikke kusssss Cliff en Mirel
  8. Monique Timman:
    31 augustus 2018
    Wat een superleuk avontuur! Ga er enorm van genieten, wij genieten met je mee zo 😘
  9. Annie Mandemaker:
    31 augustus 2018
    Lieve Kim, heel spannend maar geniet. Wij wensen je heel veel succes en een goeie reis naar Canada. Veel liefs van ons, oom Henk en tante Annie.
  10. Nicolette Lensen:
    1 september 2018
    Je bent nu ''high in the sky" het avontuur is begonnen! Ik kijk uit naar je verhaal over de eerste ontmoetingen! kussss
  11. Kitty:
    1 september 2018
    Hai Kim!!! Een goede reis naar een mooie bestemming!! Heel veel plezier!!! Liefs, Mabel en Kitty
  12. Ruby:
    1 september 2018
    Nu echt onderweg..war spannend maar ook super leuk. Ben benieuwd naar al je avonturen. Veel plezier..😊